wtorek, 29 maja 2012

Projekty

Dziękuję wszystkim za komentarze :) Chciałam dodać, że Ola oprócz tego, że kocha angielski, tenisistki, piłkarzy i wiele wiele innych ( sorry Ola nie moge się połapać) jest ogromną wg. mnie największą fanka Dody.
Dziś dodaję fotki z moimi projektami, może niezbyt wyraźne, ale ostatnie były tak dawno, że to, że jest ich dużo to wynagrodzi. Duzo nie napiszę ponieważ czeka mnie herbatka z biologią. Więc zyczę miłego tygodnia i papa ._.
1
2
3
4
5
6
Dodaję jeszcze przesliczny filmik( chce tak narysować) . MY LOVE ROBERT ♥

5 komentarzy:

  1. fajny filmik :) Napiszesz jeszcze co z kotkami? mam nadzieję że malce dobrze się mają :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Też kocham Roba <3 Fajniutkie projekty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się czwórka . ^^ Eh, ja i te moje beztalencie, nie to co ty . ^^
    Nogajuś.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zuza zapomniałaś DODAać o siatkarkach, siatkarzach, piłkarkach ręcznych, tenisistach:))) Dzięki, że znów o mnie wspomiałaś ale pamiętaj..Królowa jest tylko jedna. A projekty świetne, pierwszy mi się najbardziej podoba. Masz talent! Twój blog jest świetny :) ciao- Dodaa

    OdpowiedzUsuń