poniedziałek, 21 maja 2012

Kolejny dzień, staram się nie zwariować

Tak, tak, ale przecież ja od dawna jestem wariatką : D Dzisiaj odleciały dwie kartkówki, ale na pewno wrócą. Wolę zwlekać. Dziś zaczęłam myśleć o Paryżu, a to wszystko przez program "Paszporty do świata mody" uwielbiam to oglądać.  Tam właśnie polecieli uczestnicy. To jedno z moich najulubieńszych miast. Chciałabym się tam z naleźć choćby przez chwilę i aby sobie i Wam ( mam nadzieje ze także lubicie to miasto) przybliżyć jego zakątki. Postanowiłam .... dodać kilka cudownych  
zdjęć , a oto i one ....



zrodlo... google.pl

Och jak chciałabym się tam znaleźć… cóż może kiedyś.
Życzę Wam, abyście odwiedzili te miasta które odwiedzić zamierzacie.

au revoir

4 komentarze:

  1. wariaci mają dobrze w życiu :D wiem ,bo należę do wariatów :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Paryż to piękne miasto. A tak w ogóle to nie było mnie 8 dni bo byłam na zielonej szkole dziś wracam wchodzę na twojego bloga i co widzę? mnóstwo wpisów! Dobrze że tak często je dodajesz. Bardzo mnie to cieszy a i masz coraz więcej obserwatorów. GRATULUJE!!!!!

    OdpowiedzUsuń