czwartek, 24 maja 2012

muzyka gra w mojej głowie ...

Wszystko się  ułożyło w tym tygodniu, jeszcze tylko jutro i koniec męki, ale niestety przez weekend nauka : spr.biologia, historia, matma. Kart. angielski ( z ukochaną nauczycielką Oli :"tak, to o Tobie *.*"), fizyka. Jakoś to będzie. Ola ( koleżanka z klasy) prosiła żebym o niej coś napisała, a ja juz to uczyniłam. Pozdrawiam ją, Natalię ( która teżprosiła, żeby cos o niej wspomnieć ) oraz całą 1D. Dziewczyny życzę nam abyśmy dalej były tak zwariowane jak jesteśmy !!! ♥ Może kiedyś uda mi się wykombinować fotkę naszej klasy, oczywiscie za zgodą jej uczennic : P
Postaram sięo dodanie moich projektów, których przybyło. Mam nadzieję, że Tamara mi w tym  pomoże :)
Kończę, czeka na mnie wypracowanie z polaka. Postaram się je jak najlepiej napisać a jest ono o charakterystyce Romea lub Julii i w związku z tym zdjęcia zwiazane z tym tematem :)
Pozdrawiam i do kolejnego postu :D
 





Willaim Szekspir

7 komentarzy:

  1. mam nadzieje że wypracowanie, sprawdziany i kartkówki pójdą jak z płatka życie ♥♥♥
    Pozdrawiam Anulka
    PS pozdrów ode mnie kotki
    PS 2 mam nowy avatar

    OdpowiedzUsuń
  2. Też jesteś w pierwszej D? :D O.O
    Uhh, Romeo i Julia, wkurzała mnie ta lektura.

    P.S. Kilka razy zostawiałaś po sobie ślad na moim blogu (za co bardzo Ci dziękuję) tak też mam nadzieję, że razem ze swym komentarzem wpadniesz i teraz kiedy pojawił się nowy wpis. Pozdrawiam, Astra. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. aaa napisałaś o mnie dziękuje!;) tak to prawda I <3 pani P. oj dużo nauki, mam nadzieję, że jakoś przetrwamy ten tydzień. Do zobaczenia w szkole paaa:))! Olaa

    OdpowiedzUsuń
  4. Taa. A pan O. odda nam to wypracowanie po wakacjach xD Tak jak ten sprawdzian z rozbioru zdań xD Teraz o pozdrowienia prosi się Wikuuuusia :D

    Nogajuś kropka kom xD

    OdpowiedzUsuń
  5. ale o Oli-Dodzie też coś wspomij w kolejnej notce XD o przepraszam pan O. nasze wypracowania już pewnie zgubił i zeszyty też.. :) Olaaaa( dla wtajemniczonych Dodaaa) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja to się zastanawiam kiedy odzyskamy ćwiczeniówki, jak juz je pan O zbierze ; D
    Wiktoria-Nogajuś-JakTamChcesz.

    OdpowiedzUsuń