czwartek, 31 maja 2012

DZIEŃDZIECKA ☺

... juz jutro. Tydzień upłynął kartkówki i sprawdziany za mną, a kolejne przede mną. Wczoraj jeden z małych kotków miał kleszcza na szczęście mój brat cioteczny który akurat u nas był za prośbą  mamy go wyciągnął w całości, miejsce odkaziłam. Bidulek z malucha w czasie "operacji" tak przeslicznie się patrzył.
Mam potwierdzenie od mamy i na 100% jadę do Włoch a dokładniej na Gargano-Laguna Varano :)
Nie moge się doczekać!!!
Dzisiaj Nogajuś stwierdziła, że ktoś do wentylacji wpuścił marihuanę bo ogólnie większości odbijało. Ja zachowywałam się kompletnie jak nie ja, mówiłam to czego nie chciałam np.: zamiast powiedzieć , że chłopcy grajacy na boisku są od nas młodsi mówiłam, że sa starsi. Oli i Ance też odbiło bo na niemieckim powiedziały, że mnie kochają. Dzień pełen wrażeń.
Nie wiem jeszcze czy jutro ide wszystko w rękach mamy, ale i tak ten weekend na szczęście będzie dłuższy:P
Kung-fuuu
świetne ♥

Moje bazgrołki ( na geografii)
papa *_*

23 komentarze:

  1. albo ' o kurr..o jejku ' haha :DD

    OdpowiedzUsuń
  2. Zuza M.haha kocham Cię! tak wszystkim oprócz mnie oczywiście odbijało :) Dodaaa . Tamara o co

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. o nic,Zuzia tak po prostu powiedziała :]

      Usuń
    3. Zuza G. a nie M. ja jeszcze zamążpujścia nie planuję Aleksandra M. ładniej brzmi :P

      Usuń
    4. masz rację Aleksandra Messi bardzo ładnie:)

      Usuń
  3. stwierdzam, że tylko Ja jestem poważną osobą w tej klasie Dobra pa pa bo Doda DODAła nowy wpis:) no Nie Zuza tak nieładnie powiedziała? Powiem pani JjJ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zuźka tak powiedziała ?! Naskarżę na nią razem z tobą xD ale czemu do Jjjjjj ? ja do niej z kijem nie podejdę ; D Nogajjjuś.

      Usuń
  4. Nogajuuś, ma zawsze rację :D Ale jak ktoś mi dziś powiedział ( nie pamiętam kto ), mi marihuanna, nie potrzebna i tak mi zawsze odbija. No cóż, ośmielę się zgodzić xD

    Nogajuniu.

    OdpowiedzUsuń
  5. no w sumie fakt ja też do niej nie podejdęXd no widzisz Tobie odbija a mi nie hahahehahe a czy panna Zuzanna dokończyła to niecenzuralne słowo, którego ja jak i również Ty Vico nigdy nie używamy czy może tylko powiedziała 3 pierwsze litery? Bo jak tak to nikomu nie naskarżę:) Dodaaa

    OdpowiedzUsuń
  6. eeeee to słabooo powinna powiedzieć 5 liter wtedy bym naskarżyła, gleamofhope naucz mówić Zuze całe słowo:)) PS WAŻNE- Królowa jest tylko jedna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. zamierzałam powiedzieć "kurde", a że w zębach trzymałam butelkę nie dokończyłam bo bym się udusiła:P
    to tamara z Kaśką tak to odebrały :3

    OdpowiedzUsuń
  8. No, to normalka. My z Olką, w ogóle takich słów NIE UŻYWAMY. Podkreślam ; D Wikaa .

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie umiem kasować Zuza taka prawda:) mam się bać? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Tym razem ci sie upiekło, zrobiłam to za Ciebie. Ale nastepnym razem nie pisz takich rzeczy ;P

      Usuń
  11. będę pisać co mi się będzie podobać.

    OdpowiedzUsuń
  12. NIE ZANIECZYSZCZAJMY ZUŹCE BLOGA !! ; D ; * > Wikaa <

    OdpowiedzUsuń
  13. ja mam nadzieję, że zaliczone mam już wszystko :D

    OdpowiedzUsuń