wtorek, 22 maja 2012

na na na na ♥

Wczoraj wszystko było świetnie, ale oczywiście coś musiało pójść nie tak, ale cóż  życie ... Sprawdzian którego miało nie być w tym tygodniu jednak będzie. Całe szczęście, że "na zaś" się przygotowywałam.
I jeszcze zadania z fizyki, powinnam sobie poradzić. Napiję się herbatki i wszystko będzie dobrze:)
Słonecznie, upalnie czego więcej chcieć. Dzisiejszy mój temat do "przemyśliwiątek" to ... balet. Przez pewien okres czasu chciałam być baletnicą, ale trwało to bardzo krótko i teraz chciałabym dodać rysunki, zdjęcia, obrazy  .... jednym słowem wszystko co znajdę w sieci na temat baletu. Jeśli przynudzam to powiedzcie : P











Przesliczny :*





pochodzenie: Google.pl

  Dodaję filmik "Taniec Eleny" przepiękna muzyka Michała Lorenca ze świetnymi zdjęciami :)
Dzisiejszy post będzie b. długi ponieważ przed chwilą odebrałam zdjęcia z Chorzowa :











Do widzenia i pozdrawiam śpiewająco :*

5 komentarzy:

  1. hahah,moja morda na przed ostatnim zdj..
    świetnie było ♥ szpan na m&m's,huehuehue ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia na sprawdzianie :) Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też chciałam być baletnicą :-P. Do dziś myślę, że jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  4. mam nadzieje ze świetnie się bawiłaś :) ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Omg ; oo te moje miny na zdjęciach są przefazowe . szczególnie top z jezykiem xDDD ubaaw po pachy .

    Nogajetti . ^^

    OdpowiedzUsuń