wtorek, 24 kwietnia 2012

Cinema

Dzisiaj z Kasią i Tamarą pojechałyśmy do kina na : " StreetDance2" w 3D. Jedna z osób komentujących polecała " Igrzyska śmierci" niestety seans był dopiero po dziewiętnastej :( Ale po tym co zobaczyłysmy... nie żałujemy : P  Od 9 :30 do 12:30 spacerowałyśmy po "GaleriiEcho" i pierwszyt raz w życiu obejrzaółysmy ją " od deski do deski " :) Film cuż .... był "perfecto", cudowny pełen doskonałej muzyki i tańca. Musiałam sie powstrzymywać żeby nie wstać i samej tańczyc nie zacząć :) : P Gdy miałayśmy wracać troczę się pogubiłysmy, ale skoro to piszę tzn. że wszystko skończyło się szczęśliwie. Czekając na BUS-a byłysmy światkami szaleństwa kibiców  przed meczem kazdy choć raz w zyciu musi cos takiego zobaczyc !!! Kibice byli dlatego, że dziś jest mecz : Legia Warszawa kontra Korona Kielce :)
Oto fotki z naszego wyjazdu oraz z filmu :P :


"StreetDance 2 3D" - Druga część rewelacyjnego hitu tanecznego! Ogniste połączenie latynoskich rytmów z niesamowitymi umiejętnościami ulicznych tancerzy na parkietach od zmysłowego Paryża aż po gorącą Ibizę! W głównej roli określana mianem "królowej hip-hopu" - Sofia Boutella - gwiazda tanecznych reklam oraz teledysków Madonny ("Hang Up", "Sorry").




Źródło : Google


a teraz te autorstwa Tamary :




























Było naprawdę super i polecam film:)
Kotki otwierają oczka :)
Do zobaczyska : P

11 komentarzy:

  1. Czyli jednym słowem polecacie film ..:)
    Obserwuje i zapraszam do mnie :) !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma sprawy ale gdybyś dodała sie do obserwatorów .. to już bym była mega szczęsliwa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz super bloga :) już dodałam się do obserwatorów ( jeżeli nie masz nic przeciwko) i jeśli Zuza cię obserwuje to dobrze ( bo warto) a jeśli nie to mam nadzieję że to zrobi ;)

      Usuń
  3. I'll kill you.za to moje zdjęcie.
    kocham ten film *_*

    OdpowiedzUsuń
  4. Filmu nie oglądałam, ale to zmienię. Co ze zdjęciami kotków?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. staram się je dodać :)
      napewno będą *_*

      Usuń
    2. no byłam u nich po moim telefonie. nie buj się nie dotykałam ich tylko pogłaskałam Undzie a i gdy mnie usłyszały zaczęły miałczeć. może jeszcze nie otwarły oczu ale głos mają XD

      Usuń
    3. a i uwaga ze zdjęciami kotów są one bowiem ZABUJCZO PRZYSTOJNE ;)

      Usuń
  5. nie wiedzialam ani street dance ani igrzysk smierci
    rzadko chodze do kina bo to za droga rozrywka
    ale na igrzyska bym sie wybrala bo widzialam zwiastun i bardzo mi sie podobal

    OdpowiedzUsuń
  6. ej,ej,pamiętasz? xD ' pacz jaką ma fajną czapke ' :D teraz się nim jaram *_*

    OdpowiedzUsuń
  7. 31 year-old Software Engineer IV Garwood Josey, hailing from Brandon enjoys watching movies like Chimes at Midnight (Campanadas a medianoche) and Fashion. Took a trip to Three Parallel Rivers of Yunnan Protected Areas and drives a Jaguar D-Type. Przenieslismy sie tutaj

    OdpowiedzUsuń