wtorek, 17 kwietnia 2012

kOTKI !!!

Dnia 14 kwietnia tzn. w dzień moich urodzin Uganda dała mi najwspanialszy prezent ... cztery cudownie słodko czarne kotki !!! Nie mogłam wam napisać o tej informacji wcześniej ponieważ nie miałam zbyt wiele  czasu :( Gdybyście mnie zobaczyli skaczącą do sufitu ze szczęścia padli byście ze śmiechu :) :) :)
Dziś mam trochę więcej czasu i zamierzam obejrzeć Harrego Pottera i Insygnia Śmierci ( w końcu ).
Zrobiłąm im sesje ale nie moge dodać zdjęc niedługo na pewno to zrobię :P
P.S. Polecam Pottermore :)

9 komentarzy:

  1. Ale fajnie. Małe zwierzątka są cudne. Dodaj zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham kotki i pieski <3 Widzę że mamy podobne zainteresowania (Zmierzch, Harry Potter).
    Zapraszam do siebie :) http://patrycja-patixd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluje malych kociakow :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje pamiętam fałszywy alarm a ty zuza? gdy myślałaś ze Unga będzie miała kotki, no i się doczekałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak racja pamiętam :) tylko co ja z nimi zrobę ? chcesz jednego ?? :P

      Usuń
    2. Nie dzięki mój reksio by się zdenerwował ;)

      Usuń
  5. też uwielbiam koty mam nawet 2 w domu :)
    Zapraszam do siebie :)
    http://isanypersky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja wolę psy, zdecydowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też ale koty też są slodkie:) szczegulnie takie małe całe czarne i puszyste co Zuza? ( wyglądają jak małe podłużne kłębuszki wełny) :))

    OdpowiedzUsuń