wtorek, 3 kwietnia 2012

przed świętami



Jeszcze tylko jutrzejszy dzień i... święta! Pięknie , pięknie. Ostatnie porządki w domu, a jutro zabieramy się z mamą za resztę. Własciwie to trudno uwierzyć, że już kwiecień. Zabrałam się za dalszy ciąg ksiązki którą piszę wczoraj miałam wenę , której brak odczówałam przez kilka dni na szczęście powróciła. Jutro dwie kartkówki... puff . Dlatego krutki pościk bo muszę się wziąć do nauki. Więcej zdjątek.
Życzę wesołych świąt Wielkanocnych! Smacznego jajka ! Wesołego Alleluja !





Napiszę po świętach ( na bank) będę miała powód : P

2 komentarze:

  1. Tak! Niedługo święta! Również nie mogę się doczekać. Mam ochotę na "świąteczne" jedzonko. ;]

    Dziękuję za komentarz ;*
    Cieszę się, że Ci się podoba mój blog. Jak na razie też nie mam zamiaru go zawieszać.
    A kredę w końcu udało nam się zwędzić ze szkoły. Po kilku tygodniach planowania. ;)
    Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń