piątek, 13 kwietnia 2012

starsza o rok

Obiecałam, że napiszę przed ważnym dla mnie wydarzeniem. Jutro jest 14.04 tzn. moje 14 urodziny !
Moja mama zauważyła juz u mnie oznaki starzenia się : P :) Między innymi zaniki pamięci, ale to szczegół :)
We wtorek obejrzałam "Zaćmienie" i 1 cz. "Przed świtem " więc teraz juz wszystko wiem. Moja kochana mamusia stwierdziła więc, że będzie spokój... przynajmniej do listopada :). Po części ma rację, ale ja mam zamiar do tego czasu przeczytać te części więc... "Edwardomania" tak szybko mi nie przejdzie : P
Ostatnio uświadomiłam sobie, że dość dawno nie byłam w kinie i chętnie bym się tam wybrała tylko mam dylemat czy na "Igrzyska Śmierci " czy na " Street Dance 2" . Będzie trzeba pomyśleć :)
A więc weekend życzę wam żebyście wypoczęły bo w przyszłym tygodniu znowu szkoła a przecież ona : jest bardzo potrzebna :)
"Bajbaj" :)

4 komentarze:

  1. jade z Tobą do kina xD
    też dawno nie byłam :c

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam ci "Igrzyska śmierci" byłam na nich w kinie już kilka dni temu a nadal nie mogę wyjść z zachwytu. Wszystkiego najlepszego.!

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam blog http://www.p-s-fashion.blogspot.com i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń