czwartek, 21 czerwca 2012

hej hej

Cześć, co tam u Was słychać... ja osobiście jestem w miarę zadowolona. Z 3 ostatnich lekcji bylismy zwolnieni bo rada. I jutro postaram sie nie iść do szkoły, mam nadzieję ze mama się zgodzi, ale i tak nie ma innego wyjścia. Pare informacji na prawdę mnie wkurza, ale postaram sie o nich nie myśleć i odesłać w zapomnienie. I mam nadzieję : że pewne osoby nie będą mi tego utrudniały !!!
Wczoraj z Marysią byłyśmy na zakupach ... kupiłam sobie szorty i dwa paski w RESERVED, lecz masa rzeczy zostaje do dokupienia przed wyjazdem :p Naprawdę nie moge sie go doczekać i uciec dzięki niemu przed codziennością.  Jeśli chodzi o przemyśliwanka to dzis pierwsze co mi wpadło do głowy to... myszy, ale nie żywe stworzenia lecz ... komputerowe ...












źr. google (grafika)

I tą imitujaca drewno kończę... pa :)

1 komentarz: