wtorek, 12 czerwca 2012

Euro 2012....

.....już od piątku i pewnie wszyscy kibicujecie naszej reprezentacji :) Tak, ja też. Mam nadzieję, że nasi poradza sobie jakoś dzisiaj. A więc, zeby ciągle i zawsze nie było o moich ocenach to powiem tylko, że z fizyki się poprawiłam i mam bdb, a  historii pani mnie dopyta bo sie nie poprawiłam. Czeka mnie jeszcze nauczenie sie na jutro piosenki, z moim gardłem jest trochę na za bardzo bo mówie jak nie ja, ale nie swoim głosem tez umiem śpiewać ;p
Dodaję zdjęcia zachęcające do kibicowania naszym !!!!
POLSKA GOLA !!!!!!

Jeden z moich ulubionych :Damien Perquis
Szczęsny :)
Błaszczykowski ( elegancki :p)
Brożek (mieszkam w tej samej miejscowosci z której on pochodzi )
Lewandowski ( nasz strzelec)

Błaszczykowski ( w pracy )


źr. Google.pl



I jeszcze dodałam kotki :* kochane

Papa :**

2 komentarze:

  1. Polska górą xd.
    Zdjęcia kotów przepiękne. A mina kociaka na ostatnim nie do opisania ^^.

    OdpowiedzUsuń