piątek, 22 czerwca 2012

Myślę, że powoli wszystko sie uporządkowało... weekend i jak tu sie nie cieszyć! Pogoda niezbyt fajna, ale w sumie lepsza taka niż za zimno lub za gorąco :p ..... a tak na serio to nie wszystko jest takie fajne , czuję sie tak jakby mi czegos brakowało, jestem zmęczona i mozna oddczuc brak pozytywnych myśli ;( Czy jest coś co  może mi poprawić humor ? Umiem tylko powiedzieć : I don't know!
Muzyka... otacza nas ogrom styli, a ja postanowiłam, że przedstawię je na fotkach i mnie i Wam którzy czuja się podobnie jak ja, poprawi się nastrój ;)























































źr. google
Jest jescze, jeszcze wiecej, alemusiałabym tu długo siedziec :p
Ale niektóre fotki naprawde mi się podobają :)
pa :*

2 komentarze:

  1. A gdzie focia Linkin Park ? :P ♥ Wikoo . ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po cfzasie zapomniałam, ale przeciez już wczesniej wspominałam że ich lubie !!!♥

      Usuń