niedziela, 19 lutego 2012

tydzień tydzień

No właśnie jeszcze tylko tydzień do końca ferii. Wczoraj do głowy przyszedł mi tekst: " Tęsknię za szkołą":(
Co mi odbiło? Mam jeszcze parę spraw do zrobienia i cały czas boję się, że nie zdążę. A więc Zuzia 10 X wdech wydech. Będzie dobrzeee.
Aktualnie pisząc post zajadam się musli z mlekiem ostatnio bardzo mi pasuje takie śniadanie. A przede wszystkim jest zdrowe.
W sobotę z biblioteki wyporzyczyłam książkę pt. " Kto całuje ostatni" Hortense Ullrich
i serdecznie ją polecam. Przy okazji chwilowego posiadania czasu napiszę recenzjie do książek :)
Jojo (13 lat (smieszne imię)) jest w centrum zainteresowania. Odkąd żyje w "stałym związku", nie tylko przyjaciółki proszą ją o radę, jak poznać chłopaka, interesują się nią także koledzy Svena ( 14 lat(Jojo i jej np uważa, że on jest przesłodki))To jest powodem konfliktu: Sven grozi dziewczynie, że z nia zerwie, jeśli ona nie przestanie się z innymi umawiać. Jojo jest oburzona ! Ale gdy chłopak z nią zrywa i parę dni później Jojo widzi go z inną, postanawia działać bo uświadamia sobie, ze ten chłopak jest bardzo ważny w jej życiu. (Bez niego nie jest sobą).
  Lektura bardzo fajna " na szybko". Łatwo się czyta. Ma w sobie to coś chociaż wszystkie dziewczyny  które są bohaterkami są "lekkimi" idiotkami. Mimo wszystko polecam romantyczkom ♥
czas czytania : 4 godz.


Hanna i Joey myślą, że nic nie może zagrozić ich przyjaźni. ale gdy rodzice Joey postanawiają zaadoptować Paula, świat staje na głowie. Joey zakochuje się w bracie Hanny, a potem wszystko jeszce bardziej się komplikuje z powodu porzuconych kociąt, czekoladowego batonika i pasiastego roweru.
 Książka prześwietnie napisana. Wesoła i dramatyczna jednocześnie. Tekst który najbardziej podobał mi się w książce to:
"- Miałem kiedyś kotka-wyjaśnia Paul- To było dawno temu.
 Patrzy na mnie tymi zielonymi oczyma ( to mówi Hanna ) . Kosmyki włosów  koloru toffi opadły mu na czoło. Zerkam na miauczącego żółto-brązowego kociaka.
     Czy można się zakochać dwa razy tego samego ranka?
      Chyba tak! "
 zawiodłam się na tym, że Hanna i Paul nie pocałowali się na końcu :(
   Ale polecam !
czas czytania: 3 godz. 30 min.


W aktorskiej rodzinie Jonesów, zupełnie jak w kiepskim serialu kłopoty gonia kłopoty. Ale cztery córki biora się za porządki na domowej scenie, choc żadna z nich nie rezygnuje z marzeń, tych dużych i tych małych: o karierze, chłopakach, ciuchach i wielkim świecie.
  Fajna książka. tylko tyle mogę powiedzieć, nie powaliła mnie na kolana bo trochę jestem za stara na takie opowiaski polecana do max 12 lat :)
czas czytania 9 godz. ( nie wciągnęła mnie)

1 komentarz:

  1. Książki widziałam w bibliotece z chęcią do nich zajrzę. :) A ferii to nie pamiętam tak dawno to było :D

    OdpowiedzUsuń