czwartek, 16 lutego 2012

Nie dziś

Bardzo chciałam dziś dodać kilka rysunków i projektów ale znowu jakiś problem . Innym razem :)
W zamian polecam wam fajna piosenkę: Nightwish- Nemo. Muzyka i aranżacja świetne, teledysk tylko dla ludzi lubiących takie klimaty ;) Dzisiaj oglądałam film na podstawie  książki " Dziwne losy Jane Eyre " Charlotte Bronte. Fil nazywa się "Jane Eyre". Są trzy wersje z 19- któregoś, 2006 i 2011r. Ja oglądałam z 2006, ale w tym najnowszym Jane gra Mia Wasikowska z Alicji w Krainie Czarów. Jest świetna. Polecam i książkę i film. 3 lutego w naszych kinach pojawił się film " Mój tydzień z Marilyn " ten polecam na 100%. 
Ostatnio z muzyki słucham: właśnie Nightwish, Paramore, Tina Tarner, Elvis Presley i singli z Glee.
Teraz już na prawdę kończę. Buziaki :*
P.S. Tak wiem. Tylko jeszcze dodam, że film o Ani z Zielonego Wzgórza też jest super.
P.S. 2 Film "Amadeusz " jeszcze przed feriami pani od muzyki puściła nam. Bardzo mi się spodobał , więc pogrzebałam w szawce i znalazłam taki sam.
To tak żeby nudno nie było małe rymy daję Wam:P

3 komentarze:

  1. Ojejciu tyle filmów. Masz jakieś wieczory filmowe??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nie mam. Codziennie lub co dwa dni oglądam jakiś pożądny film lub zwiastuny w necie. Nietrudno rozpoznać naprawdę dobry.

      Usuń
  2. jej,to już zupełnie odbiło na punkcie Alicji ;o ;D

    OdpowiedzUsuń