czwartek, 16 lutego 2012

Tak to znowu JA

Mój Internet w końcu działa i mogę w dalszym ciągu pisać jako JA. Ani za współpracę i pomoc serdecznie dziękuję.
Pora zacząć opowiadanie :
Walentynki !!! To przedwczoraj ... dzień zakochanych. Bardzo chciałam obejrzeć "Listy do M" niestety nie udało się. Trochę nie pomyślałam bo dzień wcześniej byłam w bibliotece i mogłam wyporzyczyć parę komedii romantycznych, alee........ nie nudziłam się przeciwnie było bardzo wesoło :)
Tłusty Czwartek . To dziś. Narazie zjadłam dopiero 3 pączki, ale mam jeszcze trochę czasu.
 Dzisiaj każdy może sobie pozwolić na odrobinę przyjemności :P
Recenzje do książek o których pisałam w poprzednich postach obiecuję, że napiszę .
Kompletnie mi odbiło na punkcie sagi " Zmierzch", a w szczególności Edwarda. Straaasznie miii sięęę PODOBA :*
 To tak ..... Nadal mam ferie także jutro na bank napiszę
Może pokażę Wam kilka nowych projektów ubrań :P  

1 komentarz:

  1. Tłusty Czwartek powinien być wolny od szkoły!
    Za walentynkami nie przepadam, ale nie mam nic do osób, które je obchodzą i lubią.
    Saga "Zmierzch" bardzo popularna. Trochę za. Nawet ją lubię, ale nigdy nie do czytałam do końca. Chyba to zmienię...
    eh, a się rozpisałam. Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://ksiazkamojprzyjaciel.blogspot.com/ !

    OdpowiedzUsuń