czwartek, 22 grudnia 2011

♦wszystkiego najlepszego♦

Wigilia klasowa byla bardzo fajna, poza tym, ze kolesie z 3 klasy ukradli nam pol placka (sprawa trafila juz do dyrektora ( ha ha ha ) ) Przerwa swiateczna rozpoczeta, od dwoch dni piecze ciasteczka :) wiec w domu pieeeeknie pachnie. Dzis ukazal sie nowy numer GLAMOUR ze zwyciezczynia ( Olga Kaczynska ) na okladce. Ciesze sie strasznie z wszystkiego
(ha ha ha ) snieg spadl co prawda nie za wiele, ale spadl. Moj stroik na parapecie pieknie sie prezenyuje. Tak na prawde to nie zabardzo wiem o czym mam pisac jest tyle rzeczy. Aktualnie moda i ciasteczka to moja mysl przewodnia :)  Off fashion w tym roku : piekne stroje i wszystko idealne chcialabym dojsc do takiej perfekcji jako projektantka . Zdjecia "ciasteczkowe " tez sa :)Kocham was i zycze WESOLYCH SWIAT I SZCZESLIWEGO NOWEGO ROKU !!!! ♥♥♥

   

Moj stroik :)


1 komentarz:

  1. Świetne ciasteczka : ) Aż mi ślinka pociekła. Stroik też świetny. Ja tam do świąt się, aż tak nie przygotowuje, ale tez mam w planie pieczenie pierników.
    www.myworld-mycircus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń