niedziela, 18 grudnia 2011

cos i nic :P


Jeszcze tylko 4 dni szkoly : wytrzymam :P Przez te 4 dni bede sie cieszyla kazda chwila i nic nie popsuje mi humoru !!! Przez weekend naladowalam akumulatory i wprowadzilam wiele zmian w moim pokoju jedna, najbardziej trafiona to zmiana plakatow w antyramie zamiast SHAKIRY, KATY PERRY I PIRATOW Z KARAIBOW jest tam teraz RIHANNA, CHRISTINA AGUILERA i piosenkarka ktorej tak na prawde imienia i nazwiska nie znam. tak wiem moze sie to wydawac smieszne, ale zaintygowalo mnie w jej plakacie to, ze ma bardzo zabawna fryzure oraz, ze trzyma w reku pamietnik . To jest to  co lubie najbardziej :) Ostatnio moja wena tworcza ( projektowanie ubran ) ograniczyla sie do poziomu zero. Nie wiem dlaczego, moze przez przedswiateczny brak sniegu ?  A jesli juz wpadnie mi cos do glowy to jest to w stylu ani z Zielonego Wzgorza, a przeciez nie moge projektowac tylko takich sukienek :( Ale nie bede przeciez sie nad tym uzalala w koncu : najciekawsze pomysly przychodza w niespodziewanych momentach :P ( ha ha ha ) Ostatnio zabawilam sie w sw. Mikolaja i robilam sobie zdjecia w jego czapce jedno z nich ( uwazam, ze najbardziej udane ) pokazuje ponizej :P
Wszystko jest takie jakie powinno byc :) Niedlugo wracam !!!

1 komentarz:

  1. Hejka, no dobra. Jak każdy powiem, że fajny blog, ale oczywiście nie jestem jak każdy i dopowiem coś od siebie. Więc spoko fotka i twoje życie jest przynajmniej ciekawsze od mojego. A z resztą sama zobacz http://www.myworld-mycircus.blogspot.com/ Ja to nawet tańczyć nie umiem, a co dopiero pójść na dyskotekę. Śniegu nie lubię, ale szczerze mówiąc to czasem jednak by się on przydał. No to tyle... a nie jeszcze jedno. Wesołych Świąt : )

    OdpowiedzUsuń