piątek, 30 grudnia 2011

dzień za dniem

Dni upływaja.... jutro już Sylwester... Nowy Rok nastąpi ... nowe doświadczenia :) Wszystko sie zmieni!
Niech w Nowym Roku spełnią sie wasze marzenia, niech każdy nowy dzień bdzie witany z uśmiechem :D
takim szczerym, prawdziwym.... Ogólnie  życzę wszystkiego, wszystkiego najlepszego !

U koleżanki na urodzinach nie byłam... nie mogłam być, ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło.
Sylwestra spędzam u babci i cioci ( będzie babski wieczór). Szkoła blisko, ale jeszcze o niej nie myslę.
Dobranoc

1 komentarz:

  1. ale blog! prawie od 2 tygodni nic nie dodajesz. a miałaś dodawać! tak dawno nie słyszałam co u ciebie a nie mam czasu spytać osobiście. myślałam że regularnie będziesz dodawać posty i że będę wiedziała co u cb słychać ale najwyraźniej to cię nie obchodzi. anonim ( ale chyba wiesz kto)

    OdpowiedzUsuń