czwartek, 15 marca 2012

historia się powtarza

Strasznie przepraszam za to, że mnie nie było, ale znów były problemy z Internetem.
W tym czasie obejrzałam kilka ciekawych filmów wyporzyczonych z biblioteki. Te filmy to :
-"On to Ona"
-"Pracownik miesiąca"
-"Twój na zawsze"(nigdy go nie obejrzę więcej ponieważ Taylor ( Robert Pattinson) ginie na koniec przez co na koniec ryczałam jak "bóbr". To nie  fair !!!!
Dziś mam zamiar obejrzeć " To właśnie miłość".
Kocham Roberta po obejrzeniu i przeczytaniu sagi Zmierzch mam na jego punkcje bzika. ♥
Mam nadzieję, że przynajmniej przez tydzień internet będzie działał sprawnie.
Pozdrawiam i zyczę sukcesów w nauce :)

2 komentarze:

  1. aha więc internet znowu nie działa? niech pani zuzanna poprosi kogoś innego by dodawał wpisy na jej bloga ponieważ ludzie przestaną go czytać!
    (anonim)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czytaja go ci co chcą, a jak widzę panna zagląda tu dość często panno Anno:) Blog piszę przedewszystkim dla siebie , nieoczekuję nagrody nobla za czeste wchodzenie.
      P.S. Prosze się nie wtracać.

      Usuń