czwartek, 22 marca 2012

everything is fine

Jutro skończy się tydzień szkolny i rozpocznie weekend... bardzo się z tego powodu cieszę, bo w przyszłym tygodniu do szkoły chodzę tylko przez 3 dni. Moja galeria plakatów na szafie znów uległa zmianie i teraz podoba mi się już tak na prawdę. Chciałam w internecie poszukać jakichkolwiek artystó by zaczerpnąć inspirację z ich obrazów i oto wyniki, które mnie najbardziej zadowoliły :

Józef Mehoffer - Dziwny ogród
Jeden z moich ulubionych

Nie wiem jak się nazywa i czyjego jest autorstwa, jest po prostu piękny.

tj.wyżej nie znam autora i nazwy. Obraz uroczy.



Wszystkie obrazy pobrane z grafiki Google



Pozdrawiam was srdecznie i zachęcam do pielęgnowania swoich talentów :)

1 komentarz:

  1. Kiedyś malowałam... ale w końcu uświadomiłam sobie, że jestem kiepska i przestałam. Ooo... ten pierwszy obraz omawiałam na polskim w szkole :D Heh... I... to będzie na tyle. Żegnam, pozdrawiam i zapraszam do mnie (http://www.shuuya-official.blogspot.com/)
    Shuu

    OdpowiedzUsuń