wtorek, 11 października 2011

Witam!!!

Nie poraz pierwszy ropoczyna bloga mam  2 za soba pierwszy był kompletnie ładu i składu a drugi był o modzie i był troszeczkę lepszy wiec myślę ,że ten będzie najlepszy. Do trzech razy sztuka !!! Będę pisała o sobie i swoich zainteresowaniach czyli o sztuce . Kocham fotografowanie, malarstwo, rzeźbe, literaturę i... wiele, wiele innych ... Mój tata jest konserwatorem zabytków więc mam dużą stycznosć  właśnie ze sztuką. Dzięki niemu poznaje wiele ciekawych miejsc, a mój przyszły rodzinny dom to istnny zamek pełen starych mebli obrazów i wielu innych rzeczy które tata kupił na pchlim targu. Mam młodszego brata Marka, który kiedyś na 100 procent będzie historykiem aaaalbo piłkarzem on jeszcze tego nie wie ... ma dopiero 7 lat, lecz dat historycznych zna więcej niz moja pani od historii. Ja się przedstawiłam opowiedziałam cos o swojej rodzinie więc chyba mogę zaczynać.
ZAPRASZAM DO CZYTANIA!!!!!!!!!

Mój dawny blog o modzie dla nastolatek: www.comodne.blogspot.com

2 komentarze:

  1. bardzo miło mi cię poznać Zuzka. Mam na imię Anulka i zaciekawił mnie twój blog więc będę go chętnie obserwować czujnym okiem i oczekiwać coraz to nowych postów.


    pozdrawiam Anulka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny blog^^ luknij do mnie: hanusss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń