czwartek, 13 października 2011

mała przerwa


Dziś czwartek 13.10.2011 więc jutro Dzień Edukacji Narodowej czyli wolne.... HURA. Słuchajcie mam dwoje super fajnych zwierzaków Klarę (suczka) i Ugandę ( kocica). Tak, Tak wiem ... co mnie podkusiło żeby tak nazywać kota! Tata wymyślił poniważ jest czarna, a Uganda to państwo w Afryce. A teraz o Klarci jest to najsłodszy psiak na świecie, zwariowny, wesoły mam ja od szczeniaka to mój pierwszy pies więc kocham ja strasznie!!! A teraz zdjatka:
KLARA



A teraz Undzia:

4 komentarze:

  1. Słodkie zwierzaki ;) dziękuję za komentarz;)

    OdpowiedzUsuń
  2. klara........... SŁODKO! no a undzia?................SŁODZIUTKO! obie są czaduśne i słodkie(ale mój reksiu bardziej

    OdpowiedzUsuń
  3. Klarcia♥-hahah,pamiętam jeszcze jak była malutka i brała moje kapcie i je gryzła..na j.polskim zaprezetowałam je jako dowód :P

    Uganda(zawsze będzie dla mnie Miśką)-słodziaczek♥

    OdpowiedzUsuń