poniedziałek, 20 sierpnia 2012

uuuu...trochę czasu

W te wakacje dość mało czasu poświęciłam na pisanie bloga, ale wczoraj wieczorem tak jakoś pomyślałam, że wpadnę. Gdy wróciłam z Włoch byłam strasznie zmęczona, ale i tak było tam naprawdę super. Strasznie cieszę się, że pojechałam i każdemu polecam korzystanie z takich okazji :) 
Miałam wszystko opisywać ze szczegółami lecz w związku ze sprawami rodzinnymi nie miałam czasu ani ochoty. Teraz piszę tylko dlatego ze byście pamiętali ze nadal jestem. Dziś pojawiły się pewne komplikacje i trochę czasu upłynie zanim pojawi się następny post.
Wakacje ... nie chcę psuć humoru więc nie dokończę zdania, ale wiadomo wszystkim o co chodzi i trzeba się przygotować. 
Pozdrawiam wszystkich serdecznie : D
Polecam film "Życie jest piękne " 

5 komentarzy:

  1. Super, że jesteś. Można liczyć na zdjęcia z Włoch. Nie kończ tego zdania brzydko brzmi.

    OdpowiedzUsuń
  2. ej! od czerwca się nie widziałyśmy :c weź wejdź czasem na gg,to się zgadamy ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Super blog :D
    Zapraszam do nas ! ♥
    http://vacuit-y.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tego filmu, ale na pewno ma fajny tytuł :)

    OdpowiedzUsuń