niedziela, 1 lipca 2012

wakacje...

... tak tak moi drodzy myślę, że właśnie w piątek rozpoczął się najprzyjemniejszy okres w roku. Radości nie było końca, a prymusi klas otrzymali gromkie brawa i okrzyki. Nauczycielom serdecznie za cały rok podziękowaliśmy i z lekkim sercem powróciliśmy do domu :) 
Wczoraj byłam na imieninach i z dziewczynami bardzo dobrze się bawiłyśmy. Oficjalnie i serdecznie pozdrawiam Olę, Anię i Marysię ^^ . Myślę, że takie spotkania na początek wakacji zapowiadają ich szczęśliwy przebieg. 
Niestety nie wszystko jest takie wspaniałe, ale nie będę nikomu psuła humoru i nie podzielę się tym z Wami, za co przepraszam. Poradzę sobie z tym jakoś.
Teraz niestety bez zdjęć( myślę że będzie ich sporo w  wakacje ) uważam "najwspanialszy okres w roku " za otwarty.
Pozdrawiam wszystkich serdecznie ♥

7 komentarzy:

  1. dasz rade ! :D
    + kiedy się widzimy?♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie najlepszy czas w całym roku, chociaż jest tak gorąco że nic nie chce ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też zaczęłam wakacje od małej imprezki :)
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tak WAKACJE ! *.*
    Udanych życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki że o mnie wspomniałaś a fotki mam zgrane więc mogę ci je dać to sobie dodasz. Ale ostrzegam są tam kompromitujące foki :)

    OdpowiedzUsuń